Kundeservice
Du er velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice for spørsmål om alt fra produkter til levering. Normalt sett svarer vi innen to virkedager.
Generelle spørsmål:
- Når kommer min Klarna-faktura: vanligvis omtrent tre til fem dager før eller etter at du har mottatt varen din.
- Manglende ordrebekreftelse: sjekk søppelposten din.
Har min bestilling blitt sendt?
Du vil motta en e-post med leveringsinformasjon når bestillingen din er sendt. Forsikre deg om at den ikke forsvinner inn i søppelpost-mappen din!
Returdetaljer:
For å returnere et produkt må det være i så å si uendret tilstand, ubrukt og ikke ødelagt eller skadet, og i slik tilstand at det kan selges til en ny kunde uten prisreduksjon.
Returadresse:
Beyondactive
c/o Logistikksenteret
NO-0060 Oslo
MERK! Du må oppgi leveringsreferansen for pakken din, du finner den på pakken du mottok.
All retur fra Norge må sendes med BRING (IKKE Postnord)
Legg ved følgende informasjon med returen din:
1. Ordrenummer
2. Artikkelnummer og mengde
3. Grunn for retur (angret kjøp/gjenkrav)
Ta kontakt med oss
Alle e-poster besvares innen to til tre virkedager, så du trenger ikke sende flere meldinger om samme sak